Muzyka

środa, 10 kwietnia 2013

Wyróżnienie


Blog prowadzę od ok 6 miesięcy od Małgosi z bloga Czary Margo 
otrzymałam wyróżnienie, ... biję się w piersi ,że dopiero dziś o tym piszę bo wyróżnienie otrzymałam już dawno 5 marca,...wychodzi ponad miesiąc temu,...ale chyba się nie przeterminowało ;      
( - wstyd mi naprawdę ...)
To wyróżnienie to:



Chcę w tym miejscu bardzo podziękować  Margo za to wyróżnienie, ...i już spełniam wymagania z tym związane:

... odpowiadam na pytania:
1. Najlepsze ubranie
    powszednie - dres, wyjściowe - mała czarna

2.Coś starego
     stare znajomości

3.Coś nowego
    nowe znajomości    ... lubię ludzi dlatego tak wyszło

4.Nigdy nie rozstajesz się z 
   Bogiem - ... przynajmniej się staram 

5.Jedna rada na życie
   jest to rada którą dawno, dawno temu dała mi moja ukochana babcia, " żyj tak, aby nikt nigdy przez ciebie nie płakał "

6.Ulubione słowo
    nie chcę być trywialna ale są takie trzy magiczne i ulubione przeze mnie słowa i nie potrafię wybrać tego jednego najważniejszego tj. "proszę", "dziękuję" i "przepraszam" 

7.Najbardziej cenię
   przyjażń i wypływającą z niej bezinteresowną pomoc 

8.Ulubiona pora dnia
   wieczór - jestem typem sowy,najlepiej mi się myśli i pracuje wieczorem i w nocy,...tak mam, ponoć od maleńkości 

9.Codziennie oglądasz, widzisz
   las - i jestem z tego faktu bardzo zadowolona, z wszystkich 4 stron świata w bliższej lub dalszej perspektywie widzę piękny las

10.Podziwiasz
     ludzi, za to,że są tacy różnorodni i tacy intrygujący i za dobro które w sobie mają ,...czasem dość głęboko ukryte pod bagażem złych życiowych doświadczeń  - ale zawsze obecne

11.Czytasz
     czytam a jakże, dużo czytam,... ale ostatnio jedynie litraturę fachową (ale jest OK bo mim wszystko lubię swój "fach")


... nominuję blogi 
1. http://chopiniada.blogspot.com/ - za styl i smak
2. http://www.broszka-handmade.blogspot.com/ - za to,że rękodzieło Ją uzależniło
3. http://agawkrainiemagii.blogspot.com/ - bo chce się uczyć nowych rzeczy
4. http://malutkigaj.blogspot.com/ -bo jestem ciekawa co nam u siebie pokaże, a dobrze się zapowiada
5. http://czarno-bialeinspiracje.blogspot.com/ - za różnorodność

 na dziś dzień tylko tyle,...ale będę buszować, szukać dalej i pewnie jeszcze dopiszę... (11 nowych blogów to jednak dużo, już rozumię dlaczego wiele blogerek dziękuje za takie wyróżnienia)

... pytania do dziewczyn
1. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?
2. Rękodzieło którego nie próbowałaś?
3. Kot czy pies?
4. Nowe czy stare?
5. Skowronek czy sowa?
6. Miasto czy wieś?
7.Relaksuje mnie...
8. Najbardziej mnie wkurza ...
9. Życiowe motto
10.  Książka do której wracam ...
11. Najważniejsza wartość w moim życiu ...

PS. 
Zasady zabawy bardzo dobrze opisała  Margo dostępne tutaj .

Mocno ściskam i serdecznie pozdrawiam
Witam nowych obserwatorów i dziękuję za każdy ślad zostawiony po sobie :)




3 komentarze:

  1. Bardzo Ci gratuluję wyróżnienia.to wielka radość Cię czytać szczególnie że takie to Twoje pisanie bardzo...moje:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei dziękuję za odpowiedzi, dzięki nim poznałam Ciebie lepiej-
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń