Muzyka

wtorek, 26 lutego 2013

...bez tytułu


Jak  każda z nas posiadających blog odwiedzam często inne blogujące kobitki, (...i mężczyzn też, chociaż ich niewielu). Stale to grono się powiększa, ciągle odkrywam nowe wspaniałe strony, na których inni prezentują to co tworzą, to jak mieszkają, jak postrzegają świat który ich otacza, opisują to czym  żyją ...
Dziś zawędrowałam na blog Jagodzianki  Dekupażownia Jagodzianki, piękne swoje prace Ona tam prezentuje, jak chcecie same zobaczcie...
Oprócz różnorodnych  prac Jagodzianki najbardziej spodobał mi się pierwszy obrazek (...widziałam go już chyba gdzieś wcześniej) umieszczony u Niej na pasku bocznym  z podpisem
"OBRAZEK DO ZGARNIĘCIA"
a wygląda on tak :


Podpisuję się pod tym  całym swoim jestestwem, krwią własną  można by rzec nawet !!!

Jestem przeciwnikiem telewizji, wielu ludzi z mojego otoczenia nie jest w stanie tego pojąć...
Odbiornik TV w naszym domu jest, ...a jakże by inaczej, ...na domiar złego mój szacowny eM w przeciwieństwie do mnie pała do TV miłością ogromną.  Oj długo walczyłam o to by wyprowadzić to ustroństwo z sypialni ale na szczęście  parę lat temu się udało. Telewizor wylondował w takim przechodnim pokoju, niestety koło kuchni w której spędzam dużo czasu i  pomimo drzwi będąc tam słyszę go niestety...
Męczy mnie to bardzo a szczególnie w okresie jesienno zimowym, mam wrażenie,że to pudło działa na okrągło...wrrrrrrrrrr (byle do wiosny) 
Osobiście oglądam TV sporadycznie uważam, że naprawdę niewiele tracę.  Znaczna większość programów jakaś taka wygładzona, ...durne reklamy, ...większość beznadziejnych seriali,...wszystko takie jakieś jak dla idiotów co własnego pomyślunku nie mają,  ... turnieje wiedzy które absolutnie jej nie wymagają, ...w wiadomościach sensacyjne afery i to jedna za drugą, ...jakieś wyimaginowane problemy, mało ważne, ...a nawet jak ważne to co z tego, jak jakoś nie widać by komukolwiek zależało na tym by je konstruktywnie rozwiązać, pochylić się nad nimi, podyskutować merytorycznie w kulturalny sposób,...absurd goni absurd ....   
Dziewczyny czy ja nienormalna jestem czy może i Wy też tak macie... ???
Po tysiąckroć wolę książki, posłuchać muzyki różnej  - byle dobrej, swoje dłubaninki różne, no i ostatnio blogowy świat ;) 
Czy ja naprawdę jestem nienormalna....
PS.
          ...TV włączony szacowny eM mecz ogląda

13 komentarzy:

  1. ... tak ... nienormalna dla wielu :-))) ale nie przejmuj się bo mam podobnie chociaż u mnie w tv bajki lecą zazwyczaj ( nie mylić z cały czas)
    pozdrawiam











    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu!
    Czytam i jak bym własne myśli słyszała - mam tak samo- ale nie uważam, abyśmy były nienormalne. U niektórych tak bywa. Mój J.przynajmniej poza ma hobby i to nie jedno.Jakoś daję radę. Pozdrawiam serdecznie Małgorzata. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Grosiku Kochany:) jeśli jesteś nienormalna to jak mi dobrze...bo nie jestem sama:) u nas TV jest...ale po stokroć wolimy...rozmowę ze sobą no i książki i książki...i książki jeszcze:) i blogowy świat...i robótki moje...przytulam:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa o moim blogu. U nas brak TV to kwestia trochę... lenistwa, bo jak przyjechaliśmy tutaj, to trzeba było dokupić kabel. I nam się nie chciało jechać do sklepu, a po tygodniu stwierdziłam ze mi z tym dobrze. Wolę słuchać radia. Jak chcę obejrzeć jakiś film lub serial, to włączam net albo DVD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli Twój eM na sporcie się skupi, to jeszcze pół biedy. U nas TV się nie ogląda, córa czasami wiadomości załączy, ale szybko okazuje się, że oglądamy tematy zastępcze. Najbardziej cierpię, gdy przyjeżdża teściowa i ogląda durne seriale i teledurnieje. Telewizor stoi, bo jakoś trzeba odtworzyć filmy z dvd, a te już mogę sobie wybierać według potrzeb i gustu. Jeżeli mam potrzebę dowiedzieć się, co dzieje się na świecie - mam od tego internet i sama doszukuję się informacji, a nie muszę poprzestawać na przecedzonej papce, która pomija tematy niewygodne.
    Jesteś więc jak najbardziej normalna. Nieoglądanie TV sprzyja zdrowiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zgłoszenie na moje cukierasy, ale nie widzę banerka - proszę uzupełnij, masz czas do jutra, do północy :) pozdrawiam serdecznie.
    ps. piękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do tv to mam jak Twój M,ale ja nie o tym:)
    Przede wszystkim chce podziękować ,że wdepnęłaś do mnie i dzięki temu mogłam trafić do Ciebie:))Zakochałam się w Twoich wiankach ,różyczkach ze starych książek,serduszkach z haftem wstążeczkowym i jeszcze banerek masz śliczny:)) teraz to już się mnie nie pozbędziesz:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest czas na muzykę,jest czas na książkę
    ale i nieraz trzeba trochę telewizji czasu poświęcić-coś się tam nieraz ciekawego pokaże

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm,...nieraz mówisz, to i tak wg. mnie za dużo powiedziane.
    Ale dziś to nawet ja zasiądę przed ekranem TV... i będę zasiadać co piątek, mam zamiar oglądnąć sobie ten serial bograficzny o Annie German.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie potrafię siedzieć i oglądać ja muszę mieć zajęte ręce nie lubie nudy a siedzenie przed tv i klikanie kanałów jest nudne jak dla mnie.śliczna fotka będę wpadać częściej .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń